MISTERI, TRAVEL

Azrul Bersama Lelaki Berjubah Putih Ketika Hilang di Bukit Broga

misteri bukit broga thumbnail

Azarul hilang pada 22 Januari 2017 dan dijumpai pada 28 Januari 2017.

Sekilas apa yang dilalui oleh adik Azarul sepanjang dia tersesat ke alam lain.

“semasa disana dia dijaga oleh ramai org lelaki yg pakai jubah putih. dia cuma nampak ada 2 org perempuan. mcm bidadari katanya. cantik tak tau nak digambarkan macam mana.. perempuan tu ajak dia kawin. dia tak nak. banyak syarat dia. antara syaratnya. dia tidak boleh balik jumpa mak ayah. kalu langgar syarat dia akan jadi gila, dan perempuan tu akan jadi cacat. bermula pada hari ketiga dia disana perempuan tu ajak kawin, dia tolak. sampai hari ke 7 pun dia tolak jugak. disebabkan itu dia dilepaskan. menurutnya, kalau dia tak balik jugak pada hari ke 7.. maknanya dia kawin dengan perempuan itu.. disana dia solat mcm biasa. disana hanya boleh buang air kecil je. buang air besar tak boleh. disana mereka hanya beribadat sahaja..
menurutnya lagi, masa hari kejadian petang dia hilang tu. masa dia nk naik. dia nampak sorang budak. budak tu ajak ikut dia.. jalan tu ada 2. kiri/kanan. dia pilih kiri. itu punca dia sesat. disana dia duduk dalam gua & tido atas batu.”

ni lah antara yg diceritakan kepada En Roslie sewaktu bersama duduk di dalam wad Hospital Kajang malam tadi.

“Sesungguhnya hanya Allah yang maha mengetahui…

#allahuakbar

________________________________________________

Sekian, dari saya YusReen Eryn .. diharap informasi ini dapat merungkai segala pertanyaan semua keatas kejadian ini.

www.kedaiebook.com

Maaf dari saya andai ada kekurangan dlm menyalurkan informasi.

Doakan agar adik Azarul sembuh sepenuhnya seperti sediakala.

Terima Kasih .

 


Penulis : YusReen Eryn

Klik sini untuk kongsi cerita anda

You Might Also Like